Er Was Eens



(klik op de foto voor meer)

Wauw.. ik heb er geen woorden voor. Ik ben echt helemaal joepie de woepie hiervan. Gitty en Menno hebben een meisje...

Het Is Een MEISJE!!!! :) en ze heet Marit

Het kindje is gezond, 't is een prachtig kindje, de moeder maakt het goed en de vader is nog nooit in zijn leven zo trots geweest. Het is prachtig om dit allemaal mee te maken. Vanmiddag zijn Laura en ik op kraamvisite geweest. Een hele eer, en heerlijk om daar te zijn. Het is zo mooi om familie Verhoef met z'n drieen te zien, genietend van elkaar. Ik kreeg er een traantje van in mijn ogen, snel doorslikken en stoerblijven. Fantastisch met zo'n klein mensje in je armen, alles zit er op en er aan, nageltjes, wimpertjes, oogjes die met moeite open gaan. En ze is van Menno en Gitty. Wauw.

1 Comment:

  1. Unknown said...
    Ik kan niet wachten om langs te gaan!

Post a Comment




 

Copyright 2006| Blogger Templates by Campaign Logboek Closed modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.